En stallskötare och ett sto, båda med magont

Efter helgen extremt dåliga matval så är min mage inte alls glad. Går runt här med konstant illamående och känner mig sådär uppblåst, som en stor ballong! Det är inte kul alls jag jag är så missnöjd med mig själv att jag gjort så mot min kropp.. Donkenmiddag i fredags påväg mot en fest. Cheeseburgarfrukosy dagen efter och massa lasagne och b&j på kvällen. Igår? Kebabtallrik och sen phadthai på kvällen men godis och chips. Måste lära mig att tänka på det här mer, min mage tål inte sånt.
Har mått så bra nu när jag ätit bra den bara poff är lag slarvig. Lär må dåligt ett bra tag till!

På jobbet hade vi ett sto som även hon hade ont i magen.. Kolik har hon haft i helgen, stackarn. Dom ska åka till kliniken med henne snart, det är inte kul det där! Inte nog med det har hon även gjort illa bakbenet så hon kan knappt gå heller. Snuttan, hoppas hon blir bra!

Är allmänt otaggad på en jobbvecka. Är fortfarande lite ledsen även om jag försöker att inte tänka på det där.. men hjärnspöken. 

Ska åka och rida Tatzy nu osv, igår red jag henne och hon var inte på bra humör. Hon har blivit provocerad att vilja bestämma mer, lagom tills jag fått henne att tycka att det är helt okej och trevligt att sammarbeta. Närmsta tiden ska hon och jag bara ha kul. Stryka henne medhårs!

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin häst :)

2014-02-24 @ 15:12:51
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback