Heal our brokenness



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag har läst din blogg ett tag och du känns himla deppig och nere ofta. Jag vet ju inte alls vad som har hänt eller så, men tänkte om du tar ppiler kan de göra dig riktigt deprimerad. Jag slutade precis med de jag tog efter att jag varit riktigt deprimerad i några månader, och detta över småsaker. Började fundera på anti-depressiva och fattade inte varför jag bröt ihop hela tiden. Men så fort jag slutade blev allt så mycket bättre, wow! vilken skillnad! Tänkte bara informera dig om detta :) Kram och tack för en bra blogg!

Svar: Åh, va fint att du bryr dig!! Jag är väl egentligen en lycklig människa, men lite trasig pga tidigare händelser i livet, och är därför väldigt känslig för bakslag och annat.. Nog tyvärr det som märks av mest då jag skriver av mig mest då :) har varit så sen innan pillrena så det är nog lungt på den fronten :)
Tack själv! :D
Marie Krüger

2014-02-25 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback