Inte ens godkänt

Vet inte ens om jag vill komentera dagens sthlmscup.. jag vet inte vad det är, men jag kan inte rida. Simple as that. Speciellt inte tävla, får kortslutning och panik. Klarar inte av känslan av att folk står och dömmer mig, känner mig värdelös och vill gå och lägga mig.. typ.
Leon såg väl mest ut som en hopphäst med mig, och procenten landade på ynka 55%, alltså inte ens godkända poäng. Sämst. Hur kul att avsluta stockholmscupen i botten egentligen? Seriöst så har dom 10 senaste tävlingarna gått åt helvete, ska man gråta?

Knoppa kan jag iaf fortfarande. Kanske ska lägga tävlandet på hyllan och bli hästskötare istället.. fast jag är så trög i huvudet så det skulle inte gå, tidsoptimist javisst! Haha hej possetiva bruden!

Ja, åker och longerar Tatzy nu så hon ska få vänja in sig i nya sadeln lite chill sådär. Bästa dock med begagnad sadel, den är redan inriden! Ska försöka fota grejerna vi köpte igår inkl. sadeln! Åhh lite ledsen dock, hann aldrig inviga mitt supersnygga orangea schabra. Får vänta tills jag ska sitta i en dressyrsadel på ngn annan pålle kanske! :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback