Oh lucky me

Ibland ska man ha tur! Minns ni att jag sa igår att jag fixat hö för nästan hela veckan? Satans vad den satt bra när jag idag hade nackspärr och var så sjukligt trött. Orkade inte stressa ett dugg, och behövde inte heller! Var jädrigt glad för det om vi säger så :)
Nu sitter jag i soffan med hårfärg i (nu ska utväxten bort!), kikar på lite tv samtidigt och chillar med våra uppstoppade fåglar.
 
Haha nä.. dom chillar jag inte med. Tycker dom är riktigt äckliga, speciellt ugglan som stirrar på en.. oavsett vart i rummet man är x( Nej, i MITT hem kommer det inte finnas ett enda uppstoppat djur. Inte heller några stora fula plastväxter. Ååh jag längtar så tills jag är rik nog att köpa lägenhet och stylea det så som jag (och Felix?!) vill ha det! Ljust, fräscht och stilrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback