Som när man var liten

"Så ska det låta" på tv, paj i ugnen (idag chokladtårta dock) och föräldrarna som sjunger med.. precis som när jag var liten. Idag så är det dock inte vi barn som skriker att dom ska vara tysta (även om jag gärna vill det!!) utan det jobbet sköter hunden utmärkt själv. Han hoppar på dom när dom sjunger, haha
 
Var ute hos Tatzy där vid 5, åkte ut senare för att slippa hämta henne i hagen, lite lat kanske.. men har någon lagt märke till hur underbart mysiga hagarna är eller?! Äsch, var skönt att chilla hemma efter tävlingen en stund, behövde det för att "ladda om" och släppa tävlingen lite. Är på mycket bättre humör nu! 
Tatz longerades en jättekortis, just för att hon ska få vänja in sig lite med sadeln. Hon verkar trivas och det är skönt, hon är ju en dam som verkligen säger till när hon inte är nöjd :P Dock så är padden vi köpte för stor, suck, så den måste bytas. Smartskaften vi är så kollade vi inte storleken. Large till en 16,5 sadel? nja. 
 
Väntar just nu på, och längtar efter, min fina gose till pojkvän. Han är iväg hos polare och här sitter jag med plågade öron.. haha. Överlever dock! Ska göra klart chokladtårtan och försöka städa rummet.. ah tjena att det händer ;)
Här har ni en liten Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback