Infektion i kroppen?

Det var INTE kul att rida idag.. fast det gick ganska bra?!
Red en häst som heter Leon på dressyrlektionen, som jag eventuellt ska rida på sista stockholmscups matchen. Han är en riktigt fin häst, verkligen, men inte lätt att rida alltid. Blir lite spänd och hetsig, och lite skumpig att rida på. Kan ju inte säga att jag red bra idag, jag orkade inte det. I början av lektionen gjorde axeln ont, efter halva så fick jag nästan kramp i höften. Hur skönt? 
Men nästa gång, om jag är frisk, så går det nog bättre.. för jag är ju ändå väldigt nöjd med idag liksom, eftersom han inte är så lätt alltid. Hittar jag lite knappar bara :) 
 
Åkte direkt efter och red Tatzy, och travade även för första gången idag. Tog ut det sista jag hade att ge för att orka det, och tatzy kände nog att jag inte riktigt var med i leken.. plus att hon var tjurig. Men hon skötte sig ändå hyvens bra, duktiga flickan!
Imorgon får hon vila och sen rider jag kanske lördag, söndag.. beroende på hur jag mår! Vill inte bli sjuk ;(
Leon

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

så fin!

Svar: Han är en stilig häst :)
Marie Krüger

2014-02-01 @ 18:55:02
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback