Sätta mig själv på pottan

Jag är värdelös, så känner jag just nu.. iaf när jag snackar om fotograferandet.
 
Alltså misstolka mig rätt, jag vet att jag är bra! Jag är det, även om jag inte alltid har sån koll på vad jag håller på med, det blir ändå alltid bra! Har aldrig kommit hem utan bilder att leverera.. men just det där med att ta tummen ur röven och faktiskt fota är jag smärre sämre på. I höstas låg min kamera orörd i EN HEL MÅNAD! Allvar Marie? Skärpning.
 
Men jag är så inspirerad av Jossan, så det kliar i fingrarna! Hon håller på med ett asballt projekt där hon varje dag, i ett helt år, ska fota ett självporträtt. Inte det vanliga "här är jag framför kameran" själporträtt, utan en total mix (in och kolla!)..
 
Funderar lite på att göra något liknande. Typ.. välja ett ord varje vecka och förmedla det på en bild, på något vis. Eller att NI får säga några "teman" så väljer jag ett. Det vore så sjukt kul, och skulle hjälpa mig att få tummen ur röven (inte bokstavligt talat..) Skulle det inte vara kul? Det är mycket för min skull, men även för er! För det tillför ju lite skoj till bloggen liksom. Era tankar om detta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback