Vi förlorade // ändå väldigt nöjd

Vi förlorade men jag är nöjd ändå! Gjorde en bra insats på en häst jag suttit på 1ggn tidigare, formen var långt ifrån hur den skulle kunna vara, jag tappade fokusen lite.. Men jag är ändå nöjd, det var roligare att rida honom än Napasche!
 
Och hör det här då - Jag satt ner och gjorde det rätt bra! Hade bara 2 krav idag, sitta ner och få minst 60%, och klarade båda! Nu är jag taggad på revansch, nästa hemma-match SKA vi vinna!
Kan ärligt säga att det var såå skönt att släppa kraven för en sekund! Nästa match är inte förräns februari, mycket tid att ladda om tills dess :)
 
En sak som gjorde mig så ruskigt arg under ritten var när motståndarna började asflabba på läktaren, verkligen gapskratt, mitt under min ritt. Jag är inte puckad, klart dom inte skrattade åt mig, men blev ändå så arg. Det är så respektlöst mot den som är på banan, som sitter där på hästen och försöker verkligen fokusera, göra sitt bästa. Jag är inte den som brukar "speak up", tyst som en mus är jag, en egenskap jag hatar. Men det här lät jag inte gå förbi, och jag sa högt till alla vad jag tyckte, att det var respektlöst. Kändes bra och kändes rätt, man ska säga till om saker som inte är okej! Dom sa iaf förlåt, tur det. Släppte det sen, men just då var jag inte glad!
Har ni varit med om någonting som VERKLIGEN stört er under eran ritt? Berätta!
Det var kanske inte snyggaste ritten, men jag gillar den här hästen faktiskt!
Älskar hur biffig jag ser ut med x-antal tröjor under ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback