Blixtar och dunder

Vaknade redan vid 7 imorse, av att jag hade så sjukt ont i magen. Somnade om när det släppte och vaknade upp vid 12 av att det var storm ute. Alltså jag avskyr att vara ensam, men extra när regnet öser ner, blixtarna lyser upp himlen och den dundrar i hela huset. Gömde mig i soffan med en filt överdragen! Inte så att jag är rädd för blixtar o så, men när jag är själv.. i ett stort hus. Ogillar starkt!!
 
Har legat kvar här i soffan sen dess, endast gått upp för att fixa lunch och vaniljlatte.. eller vad jag ska kalla det? Aah typ viljté med latte-mjölk. Ganska gott, me har inte riktigt fått till det än.. blir nog bättre efter några försök :) Halvkollar på något serie också, "Drop dead diva", någon smal snygg dum blondin som dör, men kommer tillbaka i en annans kropp, helt tvärt om från hur hon var innan.. osv. 
 
Stannar kvar här i soffan tills jag måste gå ner och köpa middag.. eller måste? Jag VILL, för jag tänker äta pizza ikväll! Så är det punkt. Hehe är lite tjockis denna helgen kanske. Men det är okej, tröstäter i min ensamhet :) 
 
btw.. har ni förstått att jag känner mig ensam? hehe :P
Ser det inte fab ut att lägga upp bild på hemmagjord latte? mmh! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar drop dead diva, så bra hehe

Svar: börjar fastna för den :)
Marie Krüger

2014-07-27 @ 18:24:17
URL: http://masims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback