Bloggfritt

I värmen har jag helt enkelt inte orkar anstränga mig mer än det jag verkligen behövt göra.. Som att måla i stallet och promenera hem till mig för att hämta saker och sen traska till Konsum för att handla mängder av dricka för att inte dö. Har dock orkat två saker som jag velat göra - rida och rita! Blogga föll bort..
 
Ett sjuuukt bra ridpass på Loppan, som var guld i galoppen och ett steg framåt i vänstervarvet.. Kände bra och jag var glad i hela kroppen. Det var två svettiga damer som skrittade upp till stallet 40min senare. Tur att det fläktade friskt på gärdet där jag red, för solen gassade på rätt bra :)
 
Och ritat! Ja... Men visar inte den ännu! Börjat göra teckningar efter ett tema, och visar jag denna kommer någon lista ut och det spoilas alltihopa! Det vill jag inte :) ni får se snart nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback