cookies och mjölk

min rygg gör ont, jag menar, verkligen ont! Jag har nu skurat 5 boxar, 5 förjävligt skitiga boxar. Fy! Sen jag kom hem från jobbet har jag legat raklång i soffan, sovit lite och kollat serier. För jag har inte klarat av att göra något mer... men några värktabletter, kakor och mjölk senare.. nu känns det bättre :) 
 
Det är skönt att sluta så tidigt på dagarna, förutom då dagar jag är sysslolös och nu dessutom är död.. Felix slutar ju vid 8 på kvällen och gymmar dessutom varannan kväll i veckan. Känner mig lite ensam här hemma, väldigt. Men idag ska jag fixa middag, eller ja, göra pizza till mig och min karl. Hans sida - ett täcke av kebab. Min sida - köttbullar. Älskar köttbullspizza. Skum, jag vet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback