Den perfekta fruktskålen

Ha-ha på mig! Jag vill visst blogga om allt.. men såklart med fina bilder! Så får det bli. Behövde bara säga det innan jag fortsatte detta inlägg..
 
Jag drömmer om att få inreda mitt egna hem, någon gång, gärna väldigt snart. Jag vet exakt hur jag vill ha det, och börjar redan samla på mig prylar till mitt framtida hem... som jag förhoppningsvis får dela med min kärlek. Att få bo med han, perfektion! "Home is where the heart is."

Idag hittade jag den.. den perfekta fruktskålen! Det är en sak jag vetat säkert, att i mitt hem ska det finnas en snygg fruktskål med fräscha frukter i helatiden. Kunde såklart inte låta bli att köpa matchande ljuslyktor till. Kopparfärg är ju döläckert! Men eftersom vi inte ännu har ett hem att pryda dessa i så får dom bo hemma hos Felix, som en present till Felix och mig på våran 19månaders dag :)
 
Fruktskål, Inn&Finn 179kr
Ljuslykta, Inn&Finn (stor) 49kr (liten) 39kr
Glasögonfodral, Inn&Finn 39kr


"Varför glasögonfodral?" tänker ni kanske..? Jo förstår ni, om en vecka eller två blir jag glasögonorm på heltid. Äntligen kommer jag kunna se!

Kommentarer
Postat av: sandra

riktigt fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Marie Krüger

2014-07-14 @ 18:14:48
URL: http://ssaaandraa.blogg.se
Postat av: Robex Lundgren

coola bilder

Svar: Tack!
Marie Krüger

2014-07-15 @ 09:11:30
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback