Frukost i min ensamhet

Nu har Felix åkt, och det känns jättetomt hemma just nu! Jättejättetomt. Precis ätit en bjässefrukost här i min ensamhet, kollat på PLL och chillat i soffan. Rätt slappt. Dör lite av värmeslag, kanske var dumt att dricka té till frukost i den här värmen? :P 
 
Dagens plan är att städa lite hemma, göra lite måsten osv, ja sånt där kul.. innan jag går till stallet senare ikväll. Ska rida Hero igen och sen ska väl W skrittas eventuellt. Båda ska iaf tas hand om och mat ska fixas. Kommer bli en seg dag, och det där med middag vet jag inte hur jag ska lösa... är inte så high på att hitta på maträtter, och tycker inte om att laga mat! Kommer svälta medans Felix är borta :)

Känner btw att jag vill åka och bada väldigt gärna.. alla läggar upp "har badat idag"-bilder helatiden och här sitter jag ba öööh, jag tror inte ens jag doppat tån i vattnet i år. Illa ju! hehe :P
Köpte nytt té igår, Tropical Fruit.. mums! Té är underskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback