Grattis kompis

Idag fyller en av mina älsta vänner år, vi har kännt varandra sen typ dagis. Gått i samma skola under alla våra skolår, samma klass i 5 år. Så himla go människa är hon!! Även om vi inte pratar jätteofta nuförtiden så vet man alltid att hon finns där, hon är en sån vän liksom.. 
Önskar dig det bästa idag, din dag, bästa fina Malin! Det förtjänar du! 
 
Och jag är så tacksam också, för att jag har Malin som vän! Det är tack vare henne, och Loppan som jag inte blev rädd när jag flög av Zetra på en tävling för två år sen. Eller jag blev rädd, såklart, men tack vare dom så fick jag tillbaka lite självförtroende innan det försvann helt.. när jag fick hoppa och tom tävla Loppan en gång, inte högt, men ändå. Det hjälpte nog mer än jag trodde, men jag är såååå glad för det. Fatta om jag hade blivit rädd för att hoppa? Det jag älskar mest!? Funkar inte!
Så tack! Tack Malin, Loppan och även Malins mamma. Och tack för att ni ger mig förtroendet att rida eran härliga häst emellanåt. Ni är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback