Och Gud sade: "Varde skärpa"

Idag, efter många år av pinsamma stunder där jag behövt kisa för att kunna läsa något, så ser jag... typ allt. Skarpt! Det är så konstigt, att kunna läsa vad skylten säger där långt borta, eller se ansiktet på personen som jag möter. Och alla detaljer, shit vad världen är full av detaljer. 

Det har påriktigt varit brudar som dragit långfingret mot mig för att dom trott att jag bitchblickat o kollat snett... medans jag i själva verkat bara försökt se. Det tar lägre tid för mig, måste konsentrera mig så. Och jag ser riktigt äcklad o sur ut när jag gör det... Så jag förstår väl lite dom där brudarna med dålig självinsikt som trott jag haft något emot dom.... Men idag är det slut med det serrni! ;)

Idag hämtade jag ut mina nya glasögon. Äntligen! Och dom är så snygga, precis såna jag letat efter så länge nu! Perfektion. Sitter just nu och jämför "blind... Inte blind. Blind... Inte blind." och jag förstår inte hur jag kan ha överlevt utan glasögon såhär länge!!

Köpte mig en chailatte också för att fira min nya syn :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback