Vill inte sova själv!! *sadface*

Ligger vaken i sängen, hör varenda störande lilla ljud. Bilarna på vägen, fläkten som snurrar på, syrsorna nedanför fönstret och klockan i andra änden av rummet... Men dom viktigaste ljuden saknas. Ljuden av hans andetag, det lätta snarkanded och mumlet man aldrig förstår. Dom ljuden vill jag ha här just nu, mer än något annat. Dom ljuden tillsammans med den varma kramiga personen som dom kommer ifrån...

Att sova själv är inte min grej!

Men jag är ganska trött, egentligen. Efter en promenad på 35min till stallet, fix för två hästar och ett dressyrpass på en. Det gjorde sitt verkligen! Jag hoppas på lite träningsvärk imorgon...
Har även behövt tömma hästarnas badkar och rengöra pga en skata som inte kunde simma. Det var inte fräsch och jag fick så ont i hjärtat av att se den ligga där i. Usch. Fattar inte hur det gått till? Alltså att den drunknat i hästarna badkar? Konstigt ju.

Borde låta John Blund göra sitt, han sitter och väntar idag! Men jag är inte nöjd alls över hela sova själv grejen.. Men sex nätter överlever jag säkert, räknar ner dagarna! Längtar efter Felix!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback