Ryggvärk toppat med träningsvärk

Min rygg är inte med mig idag, eller igår, totalstrejkar! Men jag kör på ändå... skrubbar boxväggar på jobbet, traskar hemmifrån mig till Felix med stor väska, rider Loppan barbacka och GÅR hem hela vägen från Malins stall till Felix. Ca 50 min är det.. ja, det kändes i rumpan och benen :P 
 
Men ja, jag red Loppan idag igen, svårt att tacka nej. haha. Men det är ju så härligt att rida! Även om man bara, som idag, tragglar sig igenom skritten för att komma bort det där med antingen ihopkrullad- eller surrikat-hals.. mot slutet gick det faktiskt ganska bra, men det var inte lätt! Många sura miner från båda parter ;) Men jag var nöjd, Loppan var ju fin i slutet! 
 
Just nu är jag dyngsur, det regnade ju hela vägen hem. Och hungrig, jag är hungrig! Tyvärr så dröjer det ju lite tills Felix kommer hem, huuur ska jag överleva?
Känner mig helt glad i kroppen nu, äntligen lite ridning i mitt liv. Sweet som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback