See, I flipped it!

Dagen vände ju tillslut, aah så skönt! Men note to self: det går inte att fönstershoppa när man känner sig low. Blev tre plagg och ett par örhängen med hem, oops... Och chailatte o phadthai till middag med hem!

Även ett skissblock med ordentliga papper, och inte vanliga som jag snor från skrivaren. Har haft tid att rita lite ikväll, stooor skillnad och så skönt att rita på ordentligt papper :) i like!
Nu tog jag tag i att dra en powerwalk, mellan avsnitten på DDD. Ja, på mindre än en vecka har jag tagit mig till säsong 4.. Hehe. 

Men jag är glad att det vände, så skönt att inte behöva gå och lägga sig med en jobbig känsla i magen!
Ska kötta på här nu, Daniel Adams Ray i lurarna, kände för det idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback