superhunken

Inte en enda bild klickade jag i göteborg som ens kändes värd att lägga upp, förutom en. På Felix. Hehehe han är snygg ju! (ja jag vet, men jag tycker om att lägga upp bilder på min fingris) Lekte lite i photoshop med den så den vart lite mer spännande också... helt ärligt vet jag inte riktigt vad jag gjorde, körde mest på "aah det här blev snyggt!" perfekt ju. Chansa lite. Han ser mer hunkig ut än gosig ju ^^
 
Imorgon åker jag och snyggingen på kryssning till Helsingfors, kommer hem på söndag. Ska bli jättemysigt, var länge sen jag åkte på kryssning. Käka buffé, dricka drinkar och shoppa lite i taxfreen :) kommer bli super!

Tycker om den här killen väldigt mycket, lycklig tjej hära. Håller hårt i honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback