supermålarn med huvudvärk

När hästarna är på sommarbete nu så har jag inte så mycket att göra på jobbet, inga boxar att mocka o sånt... därför håller jag just på med att måla om i stallet. Just nu - alla vita väggar. Så jag är trött i armen OCH alldeles prickig... men det blir väldigt fint, och fräscht :) Hästar är ju inte dom renligaste djuren, så innan jag skurade stallet var väggarna bajstäckta med hål i... nu är iaf väggarna vita. 
 
Jag tycker det är riktigt kul att måla faktiskt! Jag är personen som tycker om att pyssla och dona, så det passar mig utmärkt. Och jag får lite utlopp för kreativiteten, även om det bara är vitt, vitt och vitt :P Det kommer vara trevligt att vara i stallet när det är mycket fräschare där också. Fint!
 
Men jag tror att jag står konstigt när jag målat, har spänningshuvudvärk som satan och har inte lämnat soffan sen jag käkade lunch. Bekvämt, men har tvätt att fixa så det funkar inte... man skulle ha en buttler som kunde servera alvedon på silverfat! haha :)
Två av hästarna på jobbet. Ponnyn har jag varit med att rida in, supertrevlig liten kille!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad fina! :)

Svar: ja :) Extremt konstiga, men söta! heh
Marie Krüger

2014-07-17 @ 19:22:26
URL: http://nataliestrande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback