Tack så himla!!

Det har exploderat in kommentarer på mitt inlägg med Skansen-bilderna.. och jag vet inte hur det gick till? Är superglad för alla fina orden, verkligen! Blir varm i hjärtat :) TACK! 
Nyfiken dock hur ni hittade bilderna, för den här bloggen har varit halvdöd ett tag ;)
 
Men jag har bestämt mig för nu, att jag har tröttnat på vardagsbloggandet. Inte min grej, tycker inte mitt liv är så intressant att skriva om.. Men något jag älskar är ju att visa upp mina bilder för dom som vill se, därför blir det här nu min fotoblogg! Med en tutch of vardag, OM jag har fina bilder att visa upp med texten, såklart :) hur låter det?
 
Igen, tack för alla fina kommentarer! 
 
 

UPDATE: Mysteriet är löst förresten, ena bilden är länkad av blogg.se där i "synas". Känner bara såhär - wow! Första gången för mig, och jag blir så glad! Bekräftelse om något? 
Hoppas det finns några som stannar i krokarna och kikar in fler gånger? Lovar att skärpa mig med uppdateringen och bjuda på många fler fina bilder :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Alisha

En av dina bilder visas i sidpanelen på blogg.se's översikt och den lockade verkligen! :D

Har själv samma tankesätt som dig gällande bloggande, att jag bara vill visa upp bilder, med lite vardag och lite tankar. Älskar att se andras djurparksbilder! :D

Svar: Jag såg det nu, har ju varit inne på appen hela dagen så visste inte :) Vad kul att den uppmärksammades :D
Ja jag har försökt blogga "vardags" rätt länge, men det har inte hållt, tröttnar bara då :)
Marie Krüger

2014-07-08 @ 19:35:10
URL: http://ravenith.se
Postat av: Petra

fin bild

Svar: tack :)
Marie Krüger

2014-07-08 @ 21:20:19
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Sara Björk

Så har jag också börjat tänka med min blogg =)

2014-07-09 @ 08:21:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Björk

Är det en D800 du har? :)

Svar: Nää tyvärr inte, det är en D700, köpte den precis när D800 kom ut, så den var "billig" då :)
Marie Krüger

2014-07-09 @ 08:22:45
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback