"Tight skirt, strawberry hair"

Här är jag, i en klänning. Jag har aldrig varit klännings-typen.. men vad har varit mina senaste inköp? Jo, fyra klänningar och två kjolar. Herregud, vad händer? Haha.. Men det är riktigt skönt att gå runt med såhär på sommaren, luftigt o gött, lite jobbigt när det blåser bara ;) 
Det enda som är lite tråkigt är att det är så fasligt varmt att ha kängor på sommaren... älskar kombon kjol + kängor!

Det här är en av mina klänningar som är ny i garderoben, grå och enkel, med ett lysande lila skärp till :) Ååh förresten, ser ni vad långt håret börjar bli? Mitt röda fina hår!

Kommentarer
Postat av: Crazie -

Gud, älskar ditt hår! *0*

Svar: Tack! :D Jag med nuförtiden ^^
Marie Krüger

2014-07-16 @ 19:00:38
URL: http://crazie.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart är klänningen ifrån? :)

Svar: H&M Divided om jag minns rätt :)
Marie Krüger

2014-08-02 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback