Today is a good day

Det är fredag, det är soligt och inte ett moln på himlen.. och jag har semester! I en hel vecka! Åh ni anar inte hur tacksamt det är, jag har verkligen längtat så extremt!!! Vila upp mig och ha det allmänt bra, med personen som jag gillar mest av alla. 
Planen var att försvinna utomlands hela veckan, någonstans där det är varm och underbart, där man bara kan glassa hela veckan... den planen gick åt skogen, vi två är väldigt bra på att skjuta upp saker, och hann därför aldrig boka något innan det var fullt på varenda plan. Typ.
 
Så vi blir kvar i sverige, men jag är glad ändå. Vi får bara se till att göra det till en grymt härlig vecka och hitta på allt möjligt! Sålänge jag får vara med min Felix hela dagarna är jag lycklig :) Vart vi tar vägen i sverige är dock ännu oklart, spännande dock att inte ha någon fast plan. I like alot!
 
Just nu sitter jag och väntar hem Felix, vi ska skåla in semestern med champagne, thaimat och efterrätt. Förhoppningsvis krypa ihop under en filt på utesoffan och ha det sådär allmänt bra :) Men eftersom jag slutar såå mycket tidigare än F så har jag redan hunnit "fira" att semestern är här... genom att ligga i hängmattan 3h. Helt ok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback