Tre stationer för sent

Föräldrarna är ute på båtsemester i 4 veckor framöver, och har djuren med sig. Det vill säga att jag inte kommer träffa mina fluff på ett tag.. så när mamma skrev och sa att dom landat i nynäshamn över natten så åkte jag för att hälsa på och krama mina sötdjur :) Tänkte också, sen imorse, att kameran skulle med... tror ni jag tog med den? Nä, såklart inte. Den kom jag ihåg när jag redan suttit på tåget ett tag. Såklart!
 
Doby blev hajpans överlycklig, och Zorro sa glatt "mrrrf" när jag hittade honom i sin gömma (ja, han låter precis så när han är glad/hungrig..) så jag var en glad matte där och då :) Men nu är jag hemma.. och saknar dom igen, fluffisar!
 
Men det var trevligt att hälsa på, tycker om att vara på båten. Dessutom det faktum att vi åt på Freja som ligger vid hamnen i Nynäshamn, plankstek. Aaah mumma! Inte varje dag man äter det :)
Fluffisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback