Häst hela veckan

Är nyligen hemkommen från att ha ridit min kompis häst lite. Lilla Looisa, ett fint sto på ca 152cm. Vissa har nog sett henne här på bloggen tidigare? Jag ska rida henne hela veckan då min kompis och hennes mamma är borta.. inget mig emot, kommer bli riktigt kul! :D Saknar att rida varje dag, det är ju så jag vill ha det!. Häst varje dag. 
 
Looisa är lite ur form dock, men trots det så skötte hon sig fint. Det är inte lätt att försöka få den där Loppan att slappna av alla stunder, extra svårt med alla flygfän överallt.. men hon gick på med spetsade öron och sammarbetade ändå stundtals riktigt bra med mig. Jobbade med lite olika, eftersom jag känner henne sen tidigare så vet jag hennes svagheter och har redan en grund vad jag behöver jobba med när jag rider henne :)
 
Älskar att rida i dom där tightsen förresten, och visst ser man hurtig ut när det står "Work out" på dom? ;) Köpte ett till par igår, kan visa dom senare.. dom är mycket snyggare, och SÅ sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback