"Vad gör hon ens?"

Det är säkert INGEN som ens undrar, men ifall att liksom... Vad gör jag på jobbet ens? Jag menar, hästarna går i sommarhagarna nu, dygnet runt. Vad finns kvar åt mig?
Kan säga såhär: mitt jobb är inte sig likt som det var innan, på riktigt! Från att schemat såg ut som så att jag under mina 3h släppte ut hästarna, mockade, fixade mat och lunchade... Så består det nu av att jag skrubbar, skrubbar, skrubbar lite mer och sen sköljer av med högtrycken. 

Wuhu, shit vilket chilligt jobb. Eller? Jag säger att jag rengör stallet, men i själva verket så letar jag efter väggarna.. För dom har hästarna gömt bakom mängder utav skit. Mysigt. Tid tarvdet också, och min kropp dör extremt! Men imorgon är jag klar och nästa vecka är jag ledig :D så skönt!

Såhär kan skillnaden vara före/efter på dom grisigaste väggarna. Täckta av hästbajs och foderrester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback