Vi skålar för kärleken

För 19 månader sen så träffade jag killen som skulle få mig på fall, totalt. Jag visste vem han var, han visste vem jag var.. vi jobbade ju på samma ställe. Men fram tills den där fredagen för 19 månader sedan kände vi inte varandra alls, hade aldrig pratat tidigare. Det var dock nånting som klickade mellan oss, och resten är våran historia. Jag tycker det är viktigt att fira, att vi hittade varandra. Det var min räddning när allt var mörkt.
 
Ikväll bjöds det på västerbottenpaj (stor bit ska man ha!) och äppelcider i vinglas, fancy ska det vara. Gott som tusan, det där med västerbottenpaj, skaparen var ett geni uppenbarligen... Nu ska det fortsättas ha en trevlig kväll, med film, glass och färsk frukt till. Mums! 

Kommentarer
Postat av: felicia

Mysigt! Och västerbottenpaj är så gott :)

Svar: En av favoriträtterna! :)
Marie Krüger

2014-07-15 @ 00:45:07
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback