5 saker man måste veta om mig

> jag har rött hår och jag tänker fortsätta ha rött hår tills jag fastnar för någon annan ball färg!

> skulle jag bli jättesjuk och du vill visa att du bryr dig om mig.. Skit i "krya på dig" kortet, dyk upp med något av detta: plockgodis (melon och choklad är alltid safe, aldrig lakrits!), ravioli, vanlig filmjölk och banan, phadthai ellet ben&jerry cookie dough. Eller allt så är du riktigt säker på att jag kommer förstå att du bryr dig! 

> jag är en gottegris. Ge mig en chipspåse och jag äter upp den på en kvart!

> jag nyps jättehårt (Felix kan intyga).. Jaa, så passa er!

> frågar man mig vad jag gör på dagarna så kommer man få världens tråkigaste svar: Jag är i stallet! Det är alltså ingen idé att fråga mig i hopp om att jag är en intressant person.. Tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback