Om jag fick bestämma...

Tatzy måste hamna hos något som ger henne tiden att acceptera en, som är villig att kämpa för att dom ska bli ett team. Som inte kör hårt mot hårt i alla situationer utan förstår att man ibland måste stryka henne medhårs trots att man bara vill skrika på henne. Hon måste hamna hos någon som vill satsa i dressyr, men tycker om att hoppa ibland också, och älskar att busa ute i skogen med härliga galopper. Hos någon som har tålamod och massvis med kärlek att ge henne. Hon kanske är dum i huvudet ibland, men hon är en fin tjej, hon förtjänar kärlek. Någon som varje dag ger henne massvis med uppmärksamhet. Någon som kan fortsätta träna henne till den grymt balla bruttan jag vet att hon har kapacitet att bli! Jag ser framför mig en tjej som kan skratta åt Tatzys tokigheter ena stunden, och sen fortsätta fokusera och kämpa på den andra. 
Tyvärr så får ju inte jag bestämma vart lilla hjärtat hamnar. Hatar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback