You can't handle the stache!

Det är ju rätt passande ändå att köpa ett mustasch-skal såhär lagom tills november börjar... eller movember som det heter nuförtiden ;) Jag kan ju inte odla egen mustasch, så då får min mobil stå för den delen. Nu ser den ju riktigt stilig ut, och passa väldigt bra till mintt glasögonfodral..!

Blommorna på bilden längst ner är jag förälskad i, sååå fina! Vet dock inte vad dom heter eller hur dom ska hanteras för att dom ska överleva så länge som möjligt.. någon med gröna fingrar som kan komma med tips? :D

Kommentarer
Postat av: Felinda

Blommorna är hortensior!! (Ganska säker på de iaf...) och de är pain att ta hand om för man måste vattna dem typ varje dag men man får absolut inte övervattna! Men fina är dem :)

Svar: Chrysantemum stod det på prislappen på Konsum :P men den ena är typ redan brun trots att jag vattnat varje dag men bara lite xP dumma!
Marie Krüger

2014-11-02 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback