Twix-cheesecake

Hemma har det varit efterskotts-födelsedagsfika. Vi lagade phadthai till lunch (min frukost) och sen fikade vi en cheesecake som jag gjorde igår! Sjukt god! Ska länka receptet senare, samtidigt som jag lögger upp den riktiga bilden :) För att hitta receptet klicka HÄR. Personligt tips är att INTE lägga i hela twix-bitar i kakan, utan dela dom i förväg. Sjukt svårt att skära upp tårtan snyggt och även omöjligt att dela på bitarna på tallriken sen.. annars så säger jag bara att den här måste testas! Nu var vi 6 personer igår, och det finns väl ca 1/3 kvar av tårtan :)
 
Just nu är vi på mat- och vin-mässan  i Älvsjö, träffar Felix pappa. Efter blir det middag på stan :)

Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

Åh men herregud vad gott! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Verkligen!! Gudomligt gott!!
Marie Krüger

2014-11-08 @ 18:00:19
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback