Älskling, det här blir vår utsikt

När jag kom hem från tävlingen jag fotade på, så haffade Anneli (Felix mamma) tag i mig för att fota ett av dom vackra lönnträden som står nära deras hus, som tyvärr kommer sågas ner snart. Det är pga dubbelspåret som ska byggas där, jättesynd för det är så stort och fint! Speciellt nu på hösten. 
 
Påväg tillbaka från trädet sneddade vi över den lilla tomt-plätten som det snart, förhoppningsvis, kommer stå ett litet attefallshus på. Jag längtar verkligen, tror det kommer bli så sjukt bra!! Anneli pekade ut lite hur det skulle stå, och vi kommer verkligen få en helt galet fin utsikt från vardagsrummet. Den delen på lilla "huset" är fullt med fönster, så jag tror det blir perfekt :D *peppar peppar, ta i trä* att allt blir som vi vill!

Nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen, med en chickflick, ostbollar och favorit-fantan. Standardkväll när Felix är ute med grabbarna! Imorgon blir det att gå upp suuuupertidigt, redan 05.30, för att hänga med Lovisa på tävling. Hjälpa till och fota är min uppgift. Eeh vad har jag gett mig in på? Inte morgonmänniska för fem öre!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Oj vilken fin utsikt <3

Svar: verkligen! Speciellt såhär på hösten när dimman rullar in på kvällarna :)
Marie Krüger

2014-10-04 @ 21:50:58
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Piezes

Såå fina bilder!!:D

Svar: Tack :D
Marie Krüger

2014-10-04 @ 22:07:13
URL: http://piezes.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback