Amen haaaaadeeee

Nä men nu är man ju trött alltså, men att gå och lägga sig i tid funkar liksom inte när det är ph-onsdag med parcermoni... eftersom folk är så glappkäftade så kan man ju inte kolla dagen efter heller. Och ja, jag följer slaviskt, man blir fast liksom och så sjukt involverad i personerna där inne. Jag personligen hejjar på Saga och Kristian, lackar dock på allt hat mot saga. Jag menar hallå? Hon är människa med känslor och ibland blir det tokigt liksom, bara för att hennes brister syns på tv, tillskillnad från andra människors brister, så betyder det inte att hon ska hoppa och dö? Skärp er nu, alla som hatar!
 
Menne ah.. ska hoppa ner i sängen och gosa ner mig bland täcken, kuddar och pojkvän. Perrrrfekt. Imorgon är det torsdag vilket innebär upp med tuppen, men blickar framåt tills söndag. Känner bara YES över att äntligen få helg, efter 3 veckors slit. Söndag snälla skynda hit!
Den här tröjan får 5 guldstjärnor av mig förresten.. inköpt i lördags, 199kr H&M, dödskön är den! Och sen det där med mossgrönt till mitt röda hår, finns nog ingen snyggare kombo.

Kommentarer
Postat av: Felinda

Alltså åååh! Tittade på exakt samma på HM för någon vecka sen, så fiiiin!!! men alla som hängde i butiken hade stora hål i sig och hade antagligen fastnat i något när de leverades och hängdes upp, så ville inte köpa den då :(

Svar: Har inte sett några hål i den här än iaf ^^ tog en i medium så den vart större i mysigare :)))
Marie Krüger

2014-10-30 @ 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback