Checkat av några "måsten"

Igår kväll fick jag en flipp och bestämde mig för att skriva ner allt jag skulle glra idag.. för att jag vet att det inte blir gjort annars. Har checkat av det mesta på listan, förutom att städa rummet (valde att börja med att bara tvätta) och ringa kiropraktorn. Det måste jag verkligen, för min stackars rygg skul! Har ändå varit ganska produktiv, det var skönt dock att mycket av det som skulle göras var på datorn, så kunde chilla i sängen samtidigt ;) heh.. 

Det jobbiga med sånna där "att göra" listor är att dom ibland inte tar slut. Då blir jag låst och väljer att göra ingenting istället... men idag har jag tagit en sak i taget och är ju nu nästan klar :)

Har övertalat Felix att inte träna idag, så får hem han snabbare. Det tycker jag om regniga tisdagar som denna.  Kramkalas och Paradise Hotel är kvällens planer! Perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback