"Den måste vara rosa, annars får det va!"

I fredags kom det paket till mig och Felix, massa burkar proteinpulver och även en shaker till mig.. såklart en rosa :D För det var mitt enda krav, annars orkade jag inte lägga ner pengar på det. haha. Så det blev ju såklart en rosa till mig och jag är så himla nööööjd! Har inte smakat på proteinpulvret som jag valde ännu, men det får vänta tills imorgon :) 
 
Tror det kommer vara jättebra för mig att ha att dricka mellan alla ställen jag åker, så att jag överlever tills jag får möjligheten att äta riktig mat! Det ska väl dessutom hjälpa kroppen att återhämta sig snabbare? Eeh jag vet inte... men extra protein är nog bra för mig iaf, äter ju inte så mycket kött liksom :) 
Visst är min shake fin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback