Djupt i det blå, där bor fina fisken!

Haha alltså höjden av pinsamhet när man nästan glömmer cykeln vid bussen och går halvvägs hem, hur trött är man då egentligen? Ja, det blir nog en powernap lite senare, så att jag orkar resten av dagen! Slipper iaf ta in hästarna ikväll, skönt.
 
Lovade ju att lägga upp några bilder från när vi var på Aquaria vattenmuseumet igår. Har aldrig varit där tidigare så det var kul att Felix kom på det som söndags-aktivitet! Men jag är nog lite besviken ändå... för det var lite lite för 100kr, tycker jag. Men vi avslutade med en supermysig fika efter att vi kikat på lite firrefiskar, så det vägde upp :) 
 
Ikväll är det hopplektion för min del, och jag är supertaggad på det! Längtar efter att flyga med världsbästa Zetra, det börjar bli så galet kul med honom. Älskar när det känns som att man bara tar sig upp upp upp tillsammans, bästa hästen!

Kommentarer
Postat av: Emma Hå

Grodan!! Hur söt som helst jue!

Svar: Ja! :D superliten o svår att få fokus på ^^ men jag gillar grodor!
Marie Krüger

2014-10-29 @ 10:46:32
URL: http://emmahas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback