Grattis på födelsedagen älskling <3

Det kanske är cheesy, men jag är en sån som tror att alla har en speciell person där ute. Att man inte bara får en chans att träffa denna, utan flera, för att det ska vara så. Man ska vara, helt enkelt. På något starkt sätt känns det som att jag träffat min speciella person redan, och jag vet by a fact att jag har haft flera chanser att träffa på honom sen innan. Samtidigt så var det aldrig läge då, jag tror att jag vi hittade varandra precis rätt tid  i livet.
 
Det året då jag träffade han, den viktigaste i mitt liv, var ett väldigt jobbigt år. Ett tufft uppbrott och jag tappade bort mig själv helt. Var trasig i tusen bitar, åtminstonde så kändes det så. Han lagade mig! Jag är så tacksam.
 
En trasig tjej med ett falskt leende på läpparna, det var så han hittade mig. Helt vilsen. Men med honom kändes det rätt, han fick mig att le påriktigt. Det där pirret i magen som det var så länge sen, det kom tillbaka. Det var någonting som kom tillbaka, massor som kom tillbaka. Tryggheten och värmen, det kändes så bra med honom! Det KÄNNS så bra med honom, allt.  
 
I oktober 2012 började jag på ett jobb, där hittade jag snabbt ett ögongodis. Idag är han min pojkvän. Och idag är det jag som får fira hans födelsedag, och gratta på alla sätt jag kommer på, istället för att höra det i lunchrummet. Aldrig kunde jag ha föreställt mig det för 2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback