"Home is where our story begins"

Måste bara visa den här fina glaslyktan som jag köpte till Felix, för att den passar så sjukt bra! Dagen innan jag skulle köpa present så fick vi veta att huset har blivit godkänt och vi får bygga, texten på den här var bara spot on alltså. Snart är vi sambos påriktigt, det känns som att livet blir lite mer seriöst då. Nästa steg i vårat förhållande liksom! Känns pirrigt :)
 
Tycker det blev snyggt med ljusen och stenarna i. Lilla glaset bredvid innehåller små lappar med söt text på, som Felix får öppna när han känner för det. Haha shit vad jag kämpade för att få till alla dom där "spiralerna" som håller ihop lapparna, men det var definitivt värt det!

Felix fick även en sjukt snygg tjocktröja, 3st klubbor som han hade cravings efter härom dagen och superfina blommor, som jag måste visa senare. Vet inte vad dom heter, men blev helt kär :D
Glaslyktan, ljusen (vaniljdoft) och stenarna kommer från Inn&Finn. Lapparna är gjorda av post-it och spiralerna är hemmagjorda av vanlig koppartråd.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Olsson

Jättefint!!

2014-11-01 @ 12:27:37
URL: http://olssonmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback