"I'm sparkles bitch" - Robin Sherbatsky

När man festar till det lite och kör på helblingade naglar, då känner man sig fab ;) Köpte ett silverglittrigt nagellack på H&M för några veckor sen, har knappt använt det men tycker det är så fint! Bilderna gör dock inte riktigt rättvisa, men det glänser så fint i ljuset egentligen. Även ett stort plus att glittret i lacket är så tätt, så man behöver inte måla dubbla lager för att det ska bli jämt glittrigt, dock gör jag det ändå för att jag helt enkelt alltid målar dubbla lager! :) 
 
Något skevt förresten!! som jag aldrig berättat innan.... när jag gick i högstadiet så målade jag mina naglar vita en gång för att jag tyckte det var så ballt. Det var och ÄR snyggt med vita naglar, men kommentaren jag fick var bara "haha har du haft tipex på naglarna ellerrr?" och jag tyckte det var pinsamt. Älskade ju mina vita naglar, men jag åkte hem sen och tog bort det, så beroende över vad andra tyckte om mig. Omedvetet har jag inte använt vitt lack efter det, men nu känner jag bara F.U. Vitt är fab och fresch! Vill hoppa tillbaka några år och stå upp för mig, hålla huvudet högt och säga till dom att dom kan ta det lugnt, jag har koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback