Käpprätt åt helvete.

Jag väljer att inte skriva något utvärdering om tävlingen igår, och ni kommer nog förstå varför.... 

Jag fick 52% igår, och ja jag mår fett dåligt över gårdagens ritt. Även om jag gjorde så gott jag kunde, försökte behålla lugnet och ändå rida fint... Men Makur var inte med mig. Jag kunde inte rida honom, och tyvärr kan jag inte svara på varför, ännu. 

Även om jag nu fick höra efter att jag hanterade det bra och inte stressade upp mig osv, så är det enda som syns utåt, för alla att se, att jag endast fick 52%. Att jag kom sist. Jag har kämpat för hårt och envist, för att komma sist sådär. Ett program jag kan rida i sömnen, på en häst jag verkligen börjar lära mig. 

Jag är sjukt glad för mina klubb-kamraters skull, varav 2 vann, en kom på en 6e placering och den fjärde verkligen nosade på placering i båda klasserna... Men på något sätt så känns det mest pinsamt. Dom var så bra... och jag kom sist. 


Kommentarer
Postat av: Sofiejonasson

Sa ju att jag kunde glädja dig med mina resultat! Jag blev diskad x2!! Du fick iaf en placering;) 😘

Svar: Hahaha hur blev du diskad egentligen? xD
Marie Krüger

2014-10-15 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback