När man absolut inte får bli sju, då självklart...

Jag känner mig helt matt idag... matt och snorig, som faan! När jag verkligen inte alls har tid att bli sjuk, vill inte ;( tävling i helgen och 3 stressiga veckor efter den. Det funkar inte!!!
Men om jag låter bli o slappna av så kanske jag kan skjuta upp sjukdomen lite, hehe...

Idag är det hoppkurs, hoppas jag överlever den trots att jag är lite hängig, och trots träningsvärken från dressyrträningen igår! Haha kom till någon annan slags ridning, bättre ridning, och idag märks det i kroppen kan jag lugnt säga x)

Men genrepet inför söndag gick superbra, bästa passet på länge. Nu är målet att hitta den känslan på söndag igen, men det kirrat vi! Längtar så sjukt mycket tills söndag, är sååååå taggad!!! :D



Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya! Jättefin häst btw!<3

Svar: Tack :) Jaa, lite älgig bara ^^
Marie Krüger

2014-10-10 @ 12:51:09
URL: http://ilooksharp.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback