När man kan säga det högt

För några år sen hade jag inte ens tänkt det, ännu mindre skrivit ut det högt så att alla kan se... men nu jädrar - FAN VAD JAG ÄR BRA! Alltså helt ärligt så blir jag galet stolt över mig själv när jag kollar igenom bilder från fotojobb. Får myror i hela kroppen och vill hoppa upp och ner i sängen, för att jag är så stolt över mig själv. För att jag är grym.
 
Nu tänker någon ba självgod much? Aah, faktiskt. Jag har gett mig själv rätten att lyfta upp mig till skyarna ibland, som ett förlåt till mig själv för alla år som jag bara såg ner på mig själv och tyckte allt jag gjorde var värdelöst. Och just när det gäller tävlingsfoto så känner jag bara att ja, jag ÄR jädrigt bra på det här. Så det så!
 
Det här är några av dom jag klickat idag, tänkte bjuda på dom. Men kom gärna ihåg!!... bara för att jag gjort min stämpel mindre och flyttat ner den, så blir det inte mindre fel att sno bilden utan tillstånd.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Marie Krüger

2014-10-05 @ 18:26:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback