Nathalie & Quantas Ferro

Här kommer några fler bilder från gårdagens portfolioplåtning, på Knattis och Quantas. Helt ok nöjd med resultatet, förutsättningarna var inte riktigt med oss när hästen inte hade lust :) haha, ja ni ser kanske på ena bilden att hennes ridbyxor är blöta? En liten flygtur ner en vattenpöl fick hon sig, ingenting man räknar med! Men nu vet vi tills nästa gång - rida först (!) och porträttbilder sen ;) Vad tycker ni om den orangea outfiten då? Tycker det blev riktigt bra på bild!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin häst :)

2014-10-19 @ 12:47:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sanna o Chiccan

Så tjusiga bilder!
Nästan så man vill veta vilka inställningar du kör på :P ;)

Svar: Kör helt på manuellt, anpassar efter ljuset på plats.. det enda jag vet säkert är att jag hade kort skärpedjup (2,8 kanske) och vitbalansen på molnigt :) ISO och exponering anpassar jag efter ljuset, vill ju ha så lågt ISO som möjligt, men är det mörk är jag inte heller rädd att höja lite för att få så skarpa bilder som möjligt :)
Marie Krüger

2014-10-25 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback