Rastlös men omotiverad

Ungefär såhär pågår det i mitt huvud idag, just nu...
Är sjukt trött, borde sova.. ska nog sova lite. Fast då kommer jag glömma att hämta hundarna... borde jag göra det dirket? Nä, Annagreta är nog inte hemma än. Där är min almanacka, borde nog skriva ner lite shit i den... fast jag har nog inget att skriva ner. *kliar upp en sårskorpa* Undrar om jag borde måla om naglarna som förstördes? Eeh gör det sen. Ja, jag borde rita något! Vad ska jag rita då...? Äsch, inte nu. Ut och springa vore ju bra... men jag har ju ont i benen, och vill inte springa när det är ljus. Tänk om någon ser mig springa och flåsa? Haha. Kan jag hämta hundarna nu då? Nä, sover lite först. Eller nej. Fast.... hmm, är jag hungrig? Åt ju nyss, men känner mig nog lite hungrig. En smörgås vore gott. Eller nej borde nog ut och springa lite istället! Vara hurtig. Fast inte när det är ljust... *kollar mailen* nehepp ingen som vill ha tag i mig idag heller. Kul att känna sig viktig! Undrar om Felix har rast än? Lite tyst här hemma, ska jag sätta på musik? Eller tvn? Fast det är inget bra på. Äsch, jag bloggar istället, och hämtar hundarna sen. Bra, så får det bli. Punkt.
 

ALLTSÅ JAG ÄR SÅÅÅÅ RASTLÖS, men jag har ingen lust att göra något heller. Behövde inte hjälpa till i ena stallet idag.. vilket iof är bra då jag missade bussen. Eller ja, bussen var tidig helt enkelt. Ringde snälla mormor, så var iaf hemma till 13. Har inte gjort något vettigt förutom att äta än sålänge, kan inte bestämma mig vad jag ska göra. Vad jag måste göra och vad jag vill göra. Hårt liv! Men när jag har publicerat det här så ska jag iaf hämta hundarna, det är redan bestämt. Skönt att ha lite liiiiite ordning på sig själv iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback