Regnstorm utanför dörren

Ibland tar man bra beslut! Jag har fått ihop jobbdagen skitbra, trots omöjlighet med tiden osv... men det är inte det jag menade med bra beslut. Nej, jag syftar mer på att jag INTE åkte in till centrum för att köpa lite saker som behövdes, för att jag var trött. Just nu blåser det storm nämligen! Fast iof... om en timme behöver jag gå till bussen för att åka och ta in hästarna. Huamig! Det vill jag inte. 
 
Fun facts idag:
- Jag vaknade upp 1sek innan larmet, pga en dumdröm. Hade dessutom världens huvudvärk, försov mig sen en halvtimme, inge bra alls.
- Felix är bäst i hela världen som skjutsade mig till jobbet så jag slapp bli 2h sen (bäst!)
- Ikväll ska vi äta Phadthai och glass!
- Mina fingrar har märkt av att det är kallt ute nu, hej självsprickor! AJ! Försöker bygga upp ett beroende till handkräm så att jag alltid tar på det :)
 
Fun facts imorgon: 
- Jag ska till Täby centrum för första gången någonsin imorgon, med Felix. Fixa kameran på telefonen, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback