Enkel lunch för mig i farten

Nu när jag börjar jobba kl 7 vissa dagar, och även åker och hjälper till i ett annat stall direkt efter det.. så funkar det inte att äta en smörgås till lunch. Inte om man ska överleva 2h efter att man har i jobbat 5h. 
Men igår fick jag en snilleblixt! Eftersom det inte finns micro i stallet där jag jobbar, så kan jag inte ha med något att värma.. och pastasallad är inte så kul varje gång liksom. Kan inte heller ha med mig någon kylvara. Men nudlar!! För vattenkokare finns nämligen! Sen kom jag även på att jag kan ha nudlarna i min témugg, så är det bara att hälla i vatten, och sen äta när jag hinner. Superenkelt! 

En proteinshake på det så har jag en "lunch" jag klarar mig på ett tag :) rätt nöjd över mig själv som kom på det med témuggen, hehe ^^

Trackback