Sorry no time

Från att vakna upp och inse att jag inte alls var redo att kicka igång fredagen, till ett skönt jobbpass och uteritt på busponnyn. Sen fortsätta fredagen men en ångestattack efter att ha tackat ja till 3 veckors extrajobbande när chefen åker bort, med rädslan att må som jag gjorde i våras. Försöka andas och bege sig till hoppkursen som gick ok ändå (Z va sjuuukt fin på marken, men lite egen när vi hoppade)... Sen städa mitt nya, pyttelilla, kaosigt rum hemma, och avsluta med phadthai. 
Var en lång och jobbig fredag, därav ingen ork/lust/inspiration till bloggen...

Idag är det dock annat som gäller!.... Idag har jag istället knappt tid ;) haha. Har varit och fotat på en pay&jump, och ligger nu o fixar bilderna. Dom ska förminskas, stämpel på och sen upp på hemsidan så att ryttarna kan köpa (om dom vill... Hoppas många vill!). Har bra flyt och börjar lära mig vad som gör proceduren enklast :) är ju väldigt noga med mitt shit, vill inte publicera halvslarviga bilder. Nä, då får det gärna ta lite längre tid. 

Hoppas på att vara klar innan 8, så kan jag cykla ner till Konsum och köpa något gott. Felix är på whiskey & öl-mässa så då passar jag på att ha lördagsmys i min ensamhet ist... Chips <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh gud vilken fin bild! otroligt fin häst :)

Svar: Den var jättefin :) tack!! bilden är bättre på datorn dock, än genom kameran ^^
Marie Krüger

2014-10-04 @ 19:04:15
URL: http://skyjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback