This world can seem cold and grey

But you and I are here today
And we won't fade into darkness

Jag har precis hetsätit en kexchoklad, två smörgåsar, 5 potatisbullar, en hamburgare och lite beasås till det... allt på grund av stressen jag känner just nu, över allt. Jag är en sån som känner tröst i mat. Jag tror att det är antingen eller, dom som inte kan äta pga stress, och dom som äter pga stress. Jag har väl tur som rör på mig så pass mycket som jag gör, för annars skulle det vara sjukt ohälsosamt. 
Försöker samla tankarna, andas in, andas ut, och komma på vad fan jag ska göra. Får dock panik bara av att tänka på den som jag känner mest att jag måste göra för att ens må bra, typ mest pga alla som kommer bli besvikna på mig. Prestationsångesten spelar in så hårt här och det är nog pga just prestationsångesten som stressen smygit sig in också. 
 
 
Som tur är så ska jag träffa bästa Elin idag, rida hennes pålla lite och förhoppningsvis kunna släppa allt. Vissa människor är man bara så glad att dom har trillat in i ens liv, Elin är lätt en sån person! Kommer nog orsaka lite skavsår i hennes öron idag om jag får chansen att flippa ut över allt som händer atm xP

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för de fina orden och detsamma! <3

Svar: <3
Marie Krüger

2014-10-22 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback