Tidiga mornar är inte min vän

Att gå upp halv 6 är inte skithett precis, speciellt inte när man somnade någon gång efter halv 3... Bra där Marie.
Kom in i någon slags fixa allt-mode, och kunde verkligen inte slappna av, lägga huvudet på kudden och slumra in. Tillslut fick jag nästan slå ner mig själv för att sluta fixa allt, haha!

Nu blir det som så att jag åker med Lovisa till tävling på Sollentuna, tror det är Nabarone hon ska tävla den här gången, unghästen. Ska bli kul att se :) hoppas på en snabb och smidig tävlingsdag, så man kan åka hem och slappna av sen!

Från sist jag åkte med henne, maj 2013, då med hästen Grammis. Långt bort åt helskotta var vi, typ Vingåker? Seg biltur, men det vart fina bilder iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback