Uppe innan tuppen

Att jag ens klarade av att vakna idag är ett under. En jobbig kväll igår och en natt fylld av galna drömmar. Jag är inte så utvilad, men några timmars jobb nu ändå, hejja hejja! 
 
Från och med nu kommer jag nämligen börja jobba över tisdagar och torsdagar, men jag hinner inte vara kvar längre på em så då blir det helt enkelt som då att jag får börja 2h tidigare på mornarna. Uäck! Men bara bita ihop när pengarna från extratimmarna behövs. 
 
Senare idag tänkte jag lägga upp film från hopplektionen igår, som gick så himla bra!! Det frågasatteslite om jag verkligen skulle rida efter att Ruffs hade fått somna in.. det tog ju ganska hårt på oss alla.. men det var verkligen allt jag behövde då. Tänka på annat!
Oh Zetra som börjat bli så himla fin nu, bästa han <3 han har börjat få försmak för det här med galoppombyten, och gör det så gärna nu... Sålänge han får bocka lite, hehe. Men vissa satte han riktigt fint o man blir ju så stolt!! Stora fina killen, han räddade min kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback